Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar; 2020 Hedeflerimiz Büyük

Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar; 2020 Hedeflerimiz Büyük Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar; 2020 Hedeflerimiz Büyük

Jolly, EMITT 2020 Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı’nda en dikkat çeken ve ziyaret edilen turizm şirketi olurken, Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, fuar sırasında düzenlenen basın toplantısında değerlendirmelerde bulundu.

2019 yılı sonunda başlattıkları “Mirasım Türkiye” kampanyası ile ilgili duydukları heyecanı dile getiren Vardar, 2020 hedeflerinin büyük ancak iş planlarının hazır olduğunu paylaştı.

JOLLY YöNETİM KURULU BAŞKANI METE VARDAR

Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, EMITT 2020 Fuarı’nda basın mensupları ile gerçekleştirdiği sohbette, 2020 yılının beklentilerin çok daha yüksek bir yıl olacağına değinirken yeni yıl planlarının yarattığı heyecandan dolayı mutlu ve gururlu olduklarını belirtti.

Fuarın en büyük katılımcısı olduklarının altını çizen Vardar, “2020 yılının iyi başladığını söyleyebiliriz. 2019 senesi iç pazarda fiyatların yükseldiği bir yıldı. Bu nedenle yolcu sayısında değil, ciroda büyüme hedefimiz vardı ve tüm iş birimlerinde hedeflerimizi yakaladığımız bir sene olduğunu söyleyebilirim.” dedi. Vardar, İç pazarda yüzde 30’luk daralma yaşanırken, Jolly olarak kişi sayısını korumayı başardıklarını ve ciroda yüzde 30’a varan bir büyüme gerçekleştirdiklerini belirtti.

2020 yılına büyük hedeflerle başladıklarını belirten Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Vardar, sözlerine şu şekilde devam etti: “Yurtiçinde sunduğumuz otel portföyünü bu yıl ciddi oranda artırıyoruz ve sayısını 800’den 5000’e çıkarıyoruz. Diğer yandan gençlik markamız Unitravel’ın organizasyonu Whitefest ve Corporate Weekend bu hafta sonu başlayacak. 16 yıldır Türkiye’nin en büyük gençlik festivalini yapıyor olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Gençlere ve kurumsal çalışanlara müzik, eğlence ve kayak sporunu bir arada yaşayabilecekleri alternatif bir kış tatili anlayışı yarattık. Bu tip organizasyonlar ile hem Uludağ ekonomisine katkıda bulunuyor hem de sezonu uzatıyoruz.

Türkiye’nin en büyük kültür operasyonunu yapan şirket olarak başlatmış olduğumuz Mirasım Türkiye Projesi kapsamında Jolly olarak Marmaris’ten Fethiye’ye Trabzon’dan Van’a kadar Türkiye’yi tanıtıyoruz. Sahip olduğumuz bu özel destinasyonların, değerlerin ve zengin mirasın tanıtımı için hem bireylerin hem paydaşların bilinçlendirilmesi için UNDP işbirliğimiz ile bu alanda yatırım yapacağız. Kültür turlarında bu yıl başlatacağımız her ilden kalkışlı tur organizasyonları ile ve her müşteri segmenti için farklı motivasyonlara özel dizayn edilmiş yeni turlar ile, örneğin çocuklu ailelere özel turlar, gençlere özel keşif ve macera turları, gastronomi turları gibi ürünler ile bu alandaki liderliğimizi perçinleyeceğiz.

Vardar, 2020 yılı büyüme hedeflerinin yüzde 50 ciro artışı olduğunu belirtirken, şu an içinde olduğumuz erken rezervasyon döneminde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 58’lik bir ciro artışı yakaladıklarını ifade etti. Misafirlerin bu yıl daha planlı hareket edip erken rezervasyon avantajlarından faydalanmak istediklerini gözlemlediklerini, erken rezervasyonun sadece fiyat avantajı değil istenilen otelde istenilen tarihte uygun fiyata yer bulma garantisi demek olduğunun da altını çizdi.

YöNETİM KURULU BAŞKAN YARDIMCISI MERT VARDAR; “5000’den fazla yeni oteli bünyemize katıyoruz”

Jolly Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Vardar, Jolly’nin bir dönüşüm süreci içerisinde olduğundan ve mevcut teknoloji yatırımlarından bahsederken sözlerine şu şekilde devam etti: “Bu yıl kış ve termal otellerini domine ettiğimiz bir yıl. Bunun yanında resortlara ek olarak butik otellerde de daha etkin olacağız. 5000’den fazla yeni oteli misafirlerimize daha zengin bir portföy sunmak için bünyemize katıyoruz. Yurtdışında ise önemli kanallar ile anlaşmalar sağladık. Şu anda 450 bin yurtdışı oteli bünyemizde satışa hazır halde. Dinamik paketleme uygulaması ile misafirlerimize tüm bu imkanları uygun fiyata kişiselleştirilmiş hizmet alacakları bir yapıda sunmayı hedefliyoruz.